28 Sept 2014

Mushroom picking

Kilka tygodni temu wybraliśmy się na grzyby z rodzicami. Jako że cierpię na arachnofobię, raczej trzymam się z boku i nie wchodzę w krzaki, nie liczyłam więc, że specjalnie dla mnie wyrosną na  środku ścieżki żadne piękne borowiki. No i nie przeliczyłam się. Ale znalazłam kilka małych grzybków a kilka to chyba mój rekord. Potem wybraliśmy się nad pobliskie jezioro, gdzie podają najlepszą pomidorówkę na świecie! Niestety było już po sezonie i się nie załapałam :(









 PAJĄK

 To zdjęcie dałam na konkurs z przyrody... Ciekawe czy przejdę chociaż etap szkolny :P
Swoją drogą zabawnie jest mieć "przyrodę" w liceum... 



 Nie miałam czasu zmienić obiektywu, ale spostrzegawczy moją zauważyć to pewne zwierzątko:)
 To niby też, ale tutaj to ja nawet go nie widzę...









5 comments:

  1. Masz talent do robienia zdjęć..;) A te na konkurs szkolny jest świetne!

    ReplyDelete
  2. Cudowneee Zdjęcia! :)
    http://macreateart.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. such beautiful pictures! what camera do you use? they turn out so pretty <3

    lots of love xx
    Nee from ROSECANDLE11

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you soo much<3 I used here Canon EOS 550D with lens Canon EF 50mm F1.8 II :)

      Delete