24 Jan 2016

The diversity of Oslo

My dream of visiting Oslo came true and it was way better than I imagined! I only had a chance to be there for a few days but I was so impressed! On the one hand I was surrounded by mountains and hills and on the other I was swimming in fiord and taking sunbaths! On the one hand I was breathing extremly fresh air and walking on the clean parks and streets (Norwegians love nature) and on the other I have never seen such a modern city.

Moje marzeniu o odwiedzeniu Oslo spełniło się i to miasto okazało się być jeszcze piękniejsze niż mi się mogło wydawać! Byłam pod niesamowitym wrażeniem zróżnicowania tego miasta. Z jednej strony otaczały mnie góry, wzgórza, skocznia Holmenkollen a z drugiej strony kąpałam się we fiordzie i się opalałam na plaży. Z jednej strony spacerowałam po wielu parkach, wdychałam strasznie świeże powietrze (zasypiałam po 5 sekundach), zwiedzałam czyste miasto (Norwegowie kochają naturę) a z drugiej strony nigdy w życiu nie widziałam bardziej nowoczesnej architektury.

Standing on famous Opera ;)
Na sławnej operze:)









National Theatre 
Teatr Narodowy


 Royal Palace
Pałac Królewski















No comments:

Post a Comment