15 Jan 2016

Suwalszczyzna

For the first time in my life I had an opportunity to visit a part of Poland I had never been to before. How strange it is that I've been to places like Mexico and Thailand but I barely know my own country. I had a great time and I'm looking forward to coming back there next year! (Though it took me 10hours by car to get there haha)

Pierwszy raz miałam okazję zwiedzić tereny Suwalszczyzny i generalnie północno-zachodniej Polski. Miasto (miasteczko? wieś?) które odwiedziłam i polecam nazywa się Szurpiły. To strasznie dziwne i śmieszne, że zwiedziłam państwa takie jak Meksyk czy Tajlandia a prawie nie znam własnego kraju. A jest przecież taki piękny. Zostawiam zdjęcia. Spędziłam tam super czas i mam nadzieję, ze w tym roku znów wrócę (chociaż jechałam tam przez 10 godzin haha)

















Typical dishes from this part of country. Quite tasty!
Typowe dania z tego regionu:) nieco tłuste, ale dość smaczne!

No comments:

Post a Comment