25 Jul 2014

Part two

Reszta zdjęć z pobytu w tym pięknym mieście.
 Leicester :)

 Oczywiście Tower Bridge ;)


 Hyde Park! Moja pierwsza wizyta w tym pięknym parku :D

 Natural History Museum - musiałam mamie pokazać dinozaury ;)


 Harrods! Nie miałam tu foty ostatnim razem ;) Btw. było tak gorąco, że mam na sobie rzeczy kupione w poprzedni dzień w Primarku, bo wzięłam same długie spodnie i swetry... Londyn wciąż zaskakuje ;)
 Słit focia w lustrze... Sherlocka Holmes'a!
 Muzeum nie było w planie... ale jak akurat podjeżdża autobus z napisem "Baker Street" to musiałam wsiąść...
 Patrzą się na mnie jakbym im w czymś przeszkodziła...
 Moje pierwsze fish and chips! Kiedyś widziałam na filmie (dokumentalnym!), że fish and chips można dostać w gazecie za funta... może i tak, ale chyba nie w Londynie... Ten fish był nieco droższy...

 Miło było znowu zobaczyć Big Bena ;)
 I wejść do London Eye w dzień! 




 Dworzec King's Cross - można sobie zrobić z zdjęcie z tym oto wózeczkiem na pamiątke kręcenia Harrego Pottera. Nie mam zdjęcia, bo kolejka była większa niż do Ust Prawdy w Rzymie... 
Miło było odwiedzić Londyn... ciekawe, kiedy wrócę ;)

No comments:

Post a Comment