20 Jul 2015

Parque Güell again

It wasn't my first visit in Parque Güell. Last time , I was alone, and got lost like a hundred times and the whole day was a disaster. I decided to give this park another chance. This time I came with my mum. I wondered if she would love this place like everyone else seems to. Except me. After two visits there, I still think it's not worth 8€ price. So does my mum.

To nie była moja pierwsza wizyta w Parque Güell. Ostatnim razem byłam tam sama, z małą ilością wody, zgubiłam się milion razy, było milion stopni i tamten dzień nie był udany. Tym razem lepiej rozpracowałam plan i zabrałam ze sobą mamę. Byłam ciekawa czy będzie zachwycona parkiem, tak jak prawie wszyscy. Po wizycie była zgodna ze mną, że nie jest raczej warty 8€.
















No comments:

Post a Comment