17 Apr 2014

one frame project

Cześć. W końcu wzięłam się i piszę tego posta, chociaż drzwi krzyczą do mnie, żebym je w końcu wyczyściła... To nieuchronny znak, że zbliżają się święta Wielkanocy:) Wezmę do Poznania aparat, to może uda mi się uchwycić jakiś wiosenny obraz. Powoli przymierzam się również do kupienia nowego cudeńka, bo 50mm nie zawsze mogę uchwycić wszystko w kadrze a na jakość Tamrona nie mogę patrzeć. Mam nadzieję, że nowy zakup zmobilizuje mnie do o wiele bardziej częstego wychodzenia z domu i robienia zdjęć.
Jak wspominałam w poprzednim poście, dzisiejszy dotyczy zadania z polskiego. Brzmi super nudno, ale pomysł był fajny. Widok z okna w jednym kadrze fotografowany przez dwa miesiące. Niestety projekt zawaliłam już na początku, gdyż po zrobieniu zdjęć z toną śniegu wyjechałam a jak wróciłam, śniegu już nie było, więc nie mam uchwyconego tego momentu topnienia... Potem doszłam do wniosku, że wybrałam niezwykle nudny kadr, bo w sumie nic się tam nie zmienia, ale było już za późno na zmianę. Ogólnie to jestem średnio zadowolona, bo naprawdę efekt mógłby wyjść o wiele ciekawszy. Wybrałam 10 "najlepszych" zdjęć:










No comments:

Post a Comment